محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تولد یک رویا

خواب ِ ورژن جدید ...

1391/5/8 10:46
نویسنده : مامانی
818 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب است بر روی شکم من به خواب می روی . دلیل این انتخابت چه بوده نمی دانم ؟ چه طور این تصمیم را هم گرفتی بر من پوشیده است.نخستین شب گذاشتم به حساب اتفاقی که پشتش هیچ فکری نیست ولی بر اثر تکرار خوب فهمیدم تو دانسته این کار را میکنی .... با انتخاب خودت ...

برای من که بی اندازه شیرین است ،به لطافت همان روزهای بارداری، سرت را بر سینه چپ ام که می گذاری و دستانت را  که بر گردنم حلقه میکنی تو گویی در فردوس خدا زیر درختهای سرمست ِ بید مجنون آرمیده ام  .... راستی شاید آن بهشتی که میگویند زیر پای مادران است  برای من همین احساسات شیرین هر روز و هر روز باشد ... وگرنه فاصله من یکی تا بهشت که سخت یافتنی است ؟!

امیدوارم صدای قلبم که همراه لالایی های هر شبت میشود طنین آرامش باشد،کاش قصه کینه و نفرت ندهد تپش های قلب این مادر، ترسم از تناقض گفته ها است ، مبادا تضادی باشد بین من و راز ِ دل ...

به شکر یزدان پاک بزرگ شده ای و به خواسته اش بزرگتر هم می شوی ... تو همان موجود کوچکی هستی که نه ماه تو را در بطن خود داشتم و دیشب که به حساب ِ مقیاس آمده بودم دیدم دیگر خیلی بزرگتر از آنی که بتوانی خودت را آنجاها جا کنی ....

سرخوشم از این مهارت، که پاهای کوچکت را دور کمرم قلاب میکنی و جدا نمی شوی تا خوابت سنگین ِ سنگین شود.با کوچک ترین حرکت من دستهایت محکم تر می شود ... و من عشق می کنم که خداوند پسری عطایم کرده که لحظه به لحظه مادریش را  سجده ی شکر این حقیر قدر ندانسته ...

براستی یعنی من اینقدر ماوای قوتم برایت ؟!

چه خوب نفسهایمان را با هم تنظیم می کنیم .... یه دم ِ تو ، یه دم ِ من ! بازدم من پاسخ دم توست،نفسهایت همیشه گرم دلبندم !و من خوب می دانم دل بند یعنی آنچه که حیات با آن گره خورده به زندگی ... گزاف نیست که بگویم تو دلیل ِ تمام ِ دنیای منی .

فرصت خوبی است برای مرورهمه ثانیه های عاشقی...برای مرورهمه آن شبهایی که با لگد هایت از خواب بیدار شدم،برای روزهای بی تابی،برای هه غروبهای هم نفسی، برای همه سر کارآمدن های هر طلوع ، برای همه روزهای نفس کم آورده ی اردیبهشت...

امشب هم بی حساب منتظرم ... باز هم این احساس ناب چشیده می شود، آیا ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

سعیده
8 مرداد 91 11:01
ممنون که احساس همه مون رو خیلی قشنگ مینویسی......اینا رو همه داریم با هم تجربه میکنیم ولی تو به بهترین صورت مینویسی.....ممنون برای قلم زیبات


قابل شما رو نداره دوست جون ....
آوا مامان رادین
8 مرداد 91 15:06
با سعیده جون موافقم که خیلی زیبا می نویسی و این حسهای ناب را به نابترین شکل خود به قلم می اوری.
همیشه مستدام و پاینده باشی گلم.


لطف داری شما ...بهترینها را برایتان خواهانم.
زهرا مامان شنتیا
9 مرداد 91 10:36
گلم لذت ببر از لحظه لحظه هات که روزی که خیلی دیر نیست حسرتش رو میخوریم مثل الان که من حسابی دلم واسه لحظه هایی که گذشته تنگ میشه
جیگر گوشه ات رو ببوس محکم و صدادار


آی گفتی زهراااااااا ... من هم ،تو هم شنتیا رو ببوس ولی آبدار ...
شیوا
9 مرداد 91 13:10
چه حالی کردی الیسا....


واقعا عزیز دل !!!
صدف
10 مرداد 91 0:01
میبینی الیسا چقدر لذت بخشه وقتی خودشون رو بهمون میچسبونن ، آراد هم چندین ماه عادت کرده بود سرش رو روی سینه من میذاشت تا خوابش ببره ولی الان دو سه ماهی میشه که دیگه این عادت رو کنار گذاشته و من ... موقع خواب .... دلتنگ اون لحظه ها
ای کاش تمام نمیشد
خدایا منم سجده شکر بجا میارم که طعم این لحظات ناب بهشتی رو چشیدم


شکر برا مادریمون صدف جون ...
مونایی
10 مرداد 91 11:49
چقدر شیرین و دلچسب الیسا ...
مامان محمد صادق(زهرا)
11 مرداد 91 12:06
به به!

لذت ببر الیسا جون!

بهشت این دنیات جز این آرامش نیست!!!!

به بهشت اون ورم میرسی ان شاللا!

محمد صادق منم موقع خواب با هر 2 تا دستش صورتم و میگیره هی لمس می کنه.....هی لمس می کنه! تا خوابش ببره!

به قول شمام با کوچیک ترین تکونی صورتم و صفت می چسبه!!!!

منم دنیایی دارم با این کارش! عشق می کنم!!! و خدارو شکر....

***************************
توو خصوصی واست رمز و میذارم!


خدا رو شکر برای داشتنشون ... انگار محمدصادق هامون کم هم شبیه نیستند ... خدا حافظ هر دو !!

زهرا نمی دونی چقدر دوست دارم روزی ببینمتون ... خدا رو چه دیدی شاید روزی روزگاری شد ...
مامان محمد صادق(زهرا)
11 مرداد 91 12:09
اوا..... الیسا جون یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم انگاری!!!

تاییدش نکن گلم!

دوباره واست میذارم!


دقیقا متوجه شدم ... بازم مرسی برای رمز ... ممنون که قابل می دونی !
مامان طلایی
12 مرداد 91 4:22
خدا رو شکر که همه لحظاتتون به عاشقی میگذره حتی خوااااااااااااب!


زندگیت با پارمین همیشه لبخند ... دوستتون دارم زیاد !
سوسن(مامان پرنسس باران)
14 مرداد 91 11:03
واااااااااای ...چه زیبا....

خوش بحالت الی جون...

باران از این کارا اصلا بلد نیست بچه ام...

آفرین به محمد صادق مهربون...


باران هم بلده سوسن ... اون هم به شیوه خودش ... محمدصادق هم که همیشه رمنس نیست !!!!!هزار روی دیگه هم داره این پسر بازیگوش ....
شادي
15 مرداد 91 4:46
اليسااااا تو را همين بس است !

چه عاشقانه ي زيبايي با دردانه ات !
پاينده باشيد و سرفراز .


همچنین تو و بهار .
مامان محمد صادق(زهرا)
16 مرداد 91 4:17
قربون دوست خوبم.... آره ان شاللا - منم دوس دارم ببینمتون! ***با خاطرات مکه منتظر حضور گرمت هستم عزیزم...
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 9:02
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آخــــــــــــرررره


ببخش عزیزم ... دیر کامنتت رو دیدم .
مهسا
18 مرداد 91 3:17
سلاا عزیزم. من اتفاقی وبلاگتو دیدم. خواستم بگم من 7 ماهه ازدواج کرد م و اسم شوهرم محمدصادقه آخه اگه درست متوجه شده باشم اسم نی نی شما هم همینه. من که ذوق کردم شرمنده مزاحم شدم


امیدورام زندگی خرمی داشته باشید در کنار هم تا همیشه ... و تمام محمدصادق ها نمونه کامل یک مرد باشند !
مبینا گلی
19 مرداد 91 8:32
سلام خانومی از طریق وب ببخ خودمون شمارو پیدا کردم من دوست مامان محمد صادقم با افتخار لینکتون کردم به وب دخملم سر بزنید ونظر بزاریدخوشحال میشم بادوستای وبلاگیه زهرا جون اشنا بشمزندگیتون سرشار از لحظه های عاشقانه مادرانه


سلام ... حتما این کارو می کنم با کمال میل ...لحظه هاتون همیشه شاد!
مامان مريم گلي
20 مرداد 91 18:12
سلام من اومدم