محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

تولد یک رویا

نگاه ...

1391/7/8 9:59
نویسنده : مامانی
628 بازدید
اشتراک گذاری

میدانی محمدصادقم،عظمت دریا،در کوچکی عمق نگاه است .هرچه چشم تنگ میکنی،نگاهت به انتها نمی رسد و آنهمه بی کرانه ای سیرابت نمی کند . اینگونه است که از تماشای دریا دلزدگی نیست .

پسرم … نگاه باید از جنس دریا باشد. کسی به انتهایش نرسد. مخاطب را در معمایش گم کند. دل گداخته که به نگاهت می رسد ، آرام بگیرد. یخ زده در گرمایش ذوب شود،طوفان زده را ماوا و بی پناه را پناه باشد . اصلا نگاه باید «هدیه» باشد… هدیه خوبی، پاکی،صداقت، اصالت، و به وقتش هم نگاه ِ نافذ شیر.

نگاهی از این دست، به ادا حاصل نمی شود؛

چشم، پنجره ای است که به قلب باز می شود. عمق دریا به قلب است. آنجا که از آنهمه غوغای ساحل سهمش تنها سکون است،پس قلبت را شایسته و آرام نگه دار .

نگاهت آشناست … نگاهت را قربان پسر.

          این نگاهت را عاشقم                            

اگر روزی زبانی به مدح رنگ و رخت باز شد، سره سوزنی به خود غره نشو، که این تعریف ها و تمجیدها نه به تو بر میگردد. نه حاصل زحمت توست، نه بنای ماندگاری است که در آن پناه بگیری… اما نگاه، کارنامه توست.کارنامه ات را برای قلبت مقبول نگه دار ... 

نگاهت را دوست دارم …و دوست تر دارم که این نگاه را،از معصومیت این روزهایت تا فرداهای پر از بلوا حفظ کنی. امروز که «طفل» هستی، نگاهت از بزرگی بی بهره نیست. کاش آن روز که بزرگ شدی، نگاهت از پاکی کودکی، بی نصیب نماند.

نگاهت را نگاه دار… مرد است و نگاهش!

 

پی نوشت: میان اینهمه عکس های محمدصادق … این تصویر زمینه کامپیوتر من است،تقدیم شما…

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

سعیده
8 مهر 91 9:58
توی نگاه بچه ها فقط یه چیز خیلی واضحه و اون معصومیت و روح سفید اوناست که توی همه مشترکه........برای همینه که چشمای بچه ها اینقدر به دل میشینه


کاملا درسته سعیده جون .
شادي
8 مهر 91 13:59
اي جااااان .
چقدر معصوم ، چقدر پاك !

محمد صادق مرد ميشود اليسا .
از ان مردهاي مرد .
شك نكن !


خدا ازت بشنود ... کاشکی !
صدف
8 مهر 91 21:51
دل را نگاه گرم تو دیوانه میکند آئینه را رخ تو پریخانه میکند

معصومیت از نگاهت ، چشمهات و صورت ماهت میباره . پروردگارم ، معصومیتش در پناه تو تا ابد
پروردگارم ، خودت شاهد باش که تمام دلنگرانیهامون به خاطر حفظ معصومیت این فرشته هاست ، بهت التماس میکنم ، کمکمون کن


آمین برای دعای قشنگت ...آمین !
آنیتا
9 مهر 91 8:17
قلم زیبایی داری.
من عاشق نوشته هاتم.
موفق باشی.


لطفت مستدام ...
مامان آراز
9 مهر 91 12:40
ماشالا محمد خان


ممنون خاله .
مونایی
9 مهر 91 12:42
به این نگاهت ، میشه سوگند خورد محمدصادق ...


ممنون خاله جون ... با دل پاک خودتون گفتید .
هدی مامان مبین
9 مهر 91 18:25
بهت غبطه میخورم الیسا...
محمدصادق...پاکی و قداست نگاهت همیشگی...زیر سایه ی صاحب نامت....
آمین...دوستتون دارم


هدی همیشه برام عزیزی ... ممنون برای دعای خوبت ... خداحافظ مبین ات باشد .
مریناز (مامان نیکا)
10 مهر 91 9:52
نگاهت زیباست و به همه چیز قشنگ نگاه میکنی ، واسه همین نوشته هات اینقدر دلنشین و منحصر به فرده.

تصویر زمینه رو عشقه و خیلی دوسش دارم ، نگاهش پر از آرامشه ،،ببوس محمد صادق عزیزم رو


ممنون دوست همیشه دوست داشتنی ام .
سامي
11 مهر 91 11:25
مادر عزيز
آنقدر زيبا مينويسي كه با آمدن به وب محمد جان احساساتم به اوج ميرسد و چشمانم پر از اشك ميشود دوستت دارم


احساسات مادرانه ات همیشه روان ...من هم دوستت دارم زیادددددد .
زهرا _ مامان مریم گلی
15 مهر 91 9:11
ای جووووونم این عزیز دل عمه چه ماشاا.. بزرگ شده....دنیا دنیا بووووس برای محمد صادق و مامان عزیزش

وای خدا نمیدونی الان چند روزه همش یادتون بودم...هی میگفتم نشستم پای سیستم برم یه سراغی ازشون بگیرم ولی تا میومدم نت یادم میرفتتت

دلم خیلی براتون تنگ شده بود....بوووووووس


زهرا ازت بی خبرم ... البته تا یه جاهایی خبر دارم ... در حد همون وب مریم ... از داستان سفرتون ؟ از حالتون ؟ از خیلی چیزا بیخبرم ... کاش بشسه با هم بحرفیم ... منم دلتنگتم ... خیلی زیاد ... از زهرا و محمدصادق بیشتر خبر دارم تا شماها ... لطفا یه خبرهایی از خودتون بهم برسون ... حالا خصوصی / عمومیش فرق نداره ...

دوستتون دارم ... بیادتونم ... خیلی .
زهرا _ مامان مریم گلی
15 مهر 91 12:21
عزیز دلممممم......هر چی بخوای بپرس من در خدمتمممم.....منم خیلی دوس دارم بیشتر باهات بحرفم....یا هو مسنجر داری؟فیس بوک چی؟
مامان محمد صادق(زهرا)
15 مهر 91 20:23
پ کانت من کو الیسا جونم؟

یعنی بهت نرسیده ه ه ه!؟

حیییییییییییییییف!

ببوس جیگری رو با اون چشای جذذذذاااااااااابش!


باور کن من ازت خیلی وقته چیزی نگرفتم ... ولی به هر حال بازم ممنونم که بیادمونی .

تو هم محمدصادق ناناسی ات رو ببوس !
maman talaee
16 مهر 91 3:41
روز جهانی کودک بر خوشمل ترین پسمل دنیا مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک


روز پارمین عسل شما هم مبارک . دوستتون دارم .
آوا مامان رادین
16 مهر 91 13:53
خواندم همه را با بغض . با اشک.
می نویسی. به واقع می نویسی. و بسیار زیبا.
خوش به حال محمد صادق با این مامان بزرگ و فهیم.
کاش همانند شما بودم و فرزندم را اینچنین پرورش میدادم. که امروز اینچنین پر از بغض نباشم.
دوسستون دارم و نوشته هایتان را نیز


آوا بی شک تو برای رادین بهترینی ... حرف گزاف نگفتم ... باور کن ... هیچ کسی برای رادین "تو" نمی شود ... ولی از بابت اظهار محبتت ممنونم اما من چیزی که شما گفتی نیستم ... باور کن ... من هم سراسر نقصم ... باور کن این هم سخن گزاف نیست .
ماهور و مامانش
17 مهر 91 13:06
عزيز دلم خدا نگهدارت باشه


خدا ماهور نازنینت رو حفظ کنه .
علیرضا ابراهیمی آبیز
18 مهر 91 22:24
سلام من اتفاقی اومدم اینجا به خودت و فرزند دوردانه ات درود میفرستم. سوالی داشتم درباره ماژول یا کدی که بالای وبلاگ قرار دادی و سن فرزند دلبندت را نشان میدهد میخواستم اگه زحمتی نیست به سایت من بیای و منو راهنمایی کنی تا این کدو برای سایت استفاده کنم با سپاس
شیما
25 آذر 91 12:28
سلام دوست عزیزم و مادر مهربان.خوبی؟بی خبریم ازت.خوش میگذره کنار گل زیبا و خوشبوی زندگی؟گل پسر باید الان مردی شده باشه چرا عکس جدید نذاشتی برامون ؟دوستتون داریم و انشاله لبتون به خنده باز بشه همیشه


شیماااااا ... دوست خوب خوب خوبم ... دلتنگوتم بخدا ...ممنون برای دعای قشنگت ... ببوس نفس گرم زندگی ات رو .