محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

تولد یک رویا

باران ِ امروز ...

1391/8/1 14:12
نویسنده : مامانی
643 بازدید
اشتراک گذاری

محمدم ،زیباست برایم : اول صبح ، که از پنجره نگاهی به بیرون می اندازم ، ببینم که خدا قبل از من زمین را آب زده ،خاک را رنگ کرده، برگهای زرد شده اش را جلا داده و دل خیلی ها را سبک کرده است .

خدایا بابت همه روزهای بارانی ممنون ... بابت اینهمه نفس های خیس،برای همه هواهای نم خورده،برای این شهر تمیز ...همین جا اعلام میکنم من از سختی روزهای بارانی هیچ گله ای ندارم،از دیر سیدن سر کار هم دلگیر نمی شوم .اصلا خیلی هم عشق می کنم با بارانت.دلم نو می شود ...

از کسانی که همیشه از بارش باران شاکی می شوند ناراحت می شوم،چرا فراموش می کنیم که هر قطره اش یعنی برکت ... چرا فراموش میکنیم که او دانای کـُل است؟!

باران برای همه تحفه دارد ... برای راننده تاکسی، که دلش خوش می شود با دربستی های باران. برای کشاورزی که شمارش همه روزهای بارانی و برفی سال را دارد... برای شاد شدنشان من هم می خندم .کشاورز چشمش همیشه به آسمان است . بگذار ببارد ...برای همه ببارد .

اصلا امضا بفرمایید این خورشید چند روزی برود برای مرخصی اجباری .مگر چه می شود ؟!

باران

خدایا وقتی می بینم که به فکر همه هستی دلم گرمتر می تپد ، آرام می شوم وقتی می بینم که خدای همه هستی ، خدای دلهای گرفته ، خدای آفتاب و ماه ،خدای کودکی که امروز کفش مناسب ندارد ...حکمتت را خدا .بزرگتر ما هم بمان جان خودت .

خدایا بگو این آسمانت ببارد، تا خیلی ها چون من شُکر بکارند .

راستی محمدصادقم تو هم باران را می شناسی، وقتی در ماشین می نشینیم و شیشه ها بارانی اند... دست بر یک یک قطره های باران میگذاری و میگویی : بــــــــــا ... (یعنی باران ناب الهی) و بعد هم نگاهی وهیجانی برای تشویق خودت.

دلبندپسر؛ شنیده ام وقت بارش باران موقع استجابت دعاست، گویی خدا وقت باران مهربانتر می شود ، پس بگذار اینجا بی هیچ قیدی برای همه دلهای حاجت دار دعا کنیم ؛ الهی که در این لحظات کم نصیب ترین دل، از آنهمه سخاوت وجودش ، همان قلب خاک باشد و بس.

پسرم برکت و سلامتی تا همیشه ، باران ثانیه ثانیه های عمرت .

 


توضیح : این دومین پست در مورد باران شد... ولی دردانه ام دست خودم نیست عجیب هوایی ام می کند این آسمان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان بهادر
1 آبان 91 15:36
خیلی زیبا مینویسی عزیزم
دستت واقعا درد نکنه


ممنون که پیشمون اومدی عزیزم .
صدف
1 آبان 91 21:10
یادمان باشد که تا باران نباشد رنگین کمان هم نیست ، که تا تلخی نباشد شیرینی هم نیست .

الیسا جون تازه شدم با توصیفهای قشنگت
محمدصادق نازنینم ایشالا همیشه پرطراوت باشی


ممنون صدف جان .
مامان طلایی
2 آبان 91 2:50
سلام دوست خوبم.با عکسهای تولد پرنسس آپم! بیا حتما


حتــــــــما .
مامان طلایی
2 آبان 91 2:54
الیسا جووون خودت و پسمل عززیزمون مثل بارون زلال و پر از برکت هستید. خدا زندگیتون مثل اولین باران پر از خیر و برکت ...ان شاا...


تو لطف داری عزیزم ... زندگی شما هم پر برکت .
سعیده
2 آبان 91 11:29
همه آدمای خوب چیزای خوب رو دوس دارن........مطمئنم خودت هم مثل بارونی بدون خساست به هم مهربونی میکنی که اینقدر بارون رو دوس داری


سعیده کاش اونطوری بودم ...واقعا گفتم .

دوستت دارم نازنین .
شادي
2 آبان 91 14:39
آخ كه چقدر لطيف از باران گفتي .
از اين معجزه هستي !

بخدا كه با خواندن اين همه زيبايي حالم عوض شد .

ممنون از اينكه هستي و منويسي مهربان رفيق



ممنون از تو هستی ... همیشه حالت خوش نازنین دوست .
مامان محمد صادق(زهرا)
2 آبان 91 15:43
قربونت برم مننننننننننن!

دلم خیلی واستون تنگ شده بود!

اینورا چه هوایی داره!

بندر هنو گرمه!

خدایا همیشه شکرت! هوای گرم و سرد نداره!

ولی عجب دلتنگ هوای برفی و بارونی ام!!!


پس فعلا لذت ببر از اونجا ... خوش باشید .
مونایی
6 آبان 91 2:07
.


.

باران قلنبه
6 آبان 91 15:30
خیلی شاعرانه بود


ممنون .
هدی مامان مبین
8 آبان 91 2:22
الیسا جان...من این عاشقی و دلدادگی ات را به باران تحسین میکنم
باران رحمت و شادی و سلامتی....در سراسر زندگی ات ببارد تا همیشه...زیر چتر خدا باشید...



نازنینم ممنون برای دعای زیبایت .