محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

تولد یک رویا

بخند عزیزم ...

1391/8/6 15:18
نویسنده : مامانی
713 بازدید
اشتراک گذاری

 می خوام تو چشمات اشکی نلغزه  ...  جوری بیام که برگی نلرزه
بذار که قلبم پیشت بمونه
تا دنیا شکل ِ رویاهامونه

به فکر اینم که غم بمیره
چیزی نگم که دلت بگیره
       با تو رو ابرا، قدم گذاشتم                       من آرزویی جز تو نداشتم .

یک دانه ام ؛ مدتی در جستجوی موسیقی متن مناسبی برای اینجا بودم تا بدین پست ...

که تنها قصد از این مطلب، حک شدن ِ ثبت ِ موسیقی وبلاگ ات هست.با شنیدنش همه خانواده موافق شدند،اما نباید دریغ کرد که پیشنهاد و زحماتِ ویرایش،بر عهده خاله نازنین بوده و مادر تنها استقبال کننده است و مجری داستان .

آرامشم ؛ به نظر متن برازنده ای است برای وبلاگت  ... اصلا سخن از زبان من می گوید .


پی نوشت 1  : تشکر چند باره از خاله همیشه مهربان و دوست داشتنی ات .

پی نوشت 2 : مامان پری این آهنگ را بسیار دوست میدارد .

پی نوشت 3 : دوست تر دارم این ملودی عوض نشود تا آنجا که خلاف دلنشینی اش ثابت شود و یا به خواست تو نباشد.

پی نوشت 4 : این کلام تقدیم به همه آنهایی که برای لحظاتی مهمانمان می شوند . امید به مقبول افتادنش .

پی نوشت 5 :محمدم از تو ممنونم که به روزهایم صفا دادی .لبخند ملودی تکراری روزهایت .

پی نوشت آخر و بس : ... و پروردگارا برای همه ی دنیایم چاکرت هستم تا ابد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

هدی مامان مبین
6 آبان 91 15:59
محمد صادق...
بخند و شاد باش...مادرو پدر فرداهایت را میسازند...برای تو...خوشبخت باشید تا همیشه ارزوی مادر...ماهک کوچک!


هدی ... عزیز دلمی .
الهه مامان گلسا
6 آبان 91 17:52
سلام الیسا جان
چقدر من کم سعادتم که به اینجا سر نمیزدم
بسیار زیبا و با احساس می نویسی
خدا پسرت پاکت رو برات حفظ کن
مبارک باشه این متن بی نظیر برای وبلاگ محمد جان
من که لذت بردم


الهه عزیزم کم سعادتی از ماست که اینجا خیلی نمی آیی ... خیلی وقت است با هم حرف نزده ایم ... گلسای گلچهره رو ببوس .
شادي
7 آبان 91 13:39
به به ...
زيبا بود ، زيباتر هم شد .
مبااااااركه


لطف داری .
زهرا _ مامان مریم گلی
7 آبان 91 13:43
وایییییییی خدای من....منم عاشق این اهنگمممم...واقعا قشنگه مخصوص وبلاگ فندق عمه


واقعاااا ؟ خوشحالم که مقبول افتاد ...
مامان طلایی
8 آبان 91 4:45
ای جوووووووووووووووونم ... الیسا جوون این از اون ویدئو کلیپ های مورد علاقه پرنسسه ... نمی دونم جذب چیش شده... ولی گمان میکنم ریتم اهنگشو دوست داره... مبارک باشه محمد صادق دردانه ام.



برای پرنسس کوشولو .ممنون.
مامان محمد صادق(زهرا)
9 آبان 91 8:29
سلام عزیزم...

خوبین؟
دلم واست تنگ شده بود!
اومدم سفر خیلی وقت ندارم!

ببوس محمد صادق نازم و....


می دونم عزیزم ... خوش باشید .
ممنون که یادمونی .
افسان
10 آبان 91 15:34
چه زیبا... مثل همه نوشته ها و انتخابهایت الیسای عزیزم....


واقعا اینطوره؟! ممنون .
صدف
11 آبان 91 14:25
چرا من نمیشنوم موسیقی متن رو ؟
ولی مطمئنم چون الیسای نازنینم تائیدش کرده بینهایت زیباست
محمدصادقم انشالا همیشه با خنده های قشنگت دل مامان و بابایی رو شادِ شاد کنی


صدف مریناز هم همینو گفت ... نمی دونم ...شاید کمی صبر کنی بیاد ...کاش بشنویش ... دلم اینو می خواد...
مریناز (مامان نیکا)
12 آبان 91 2:08
محمد صادق عزیزم ، موسیقی وبلاگت مبارک ، هرچند هنوز نتونستم بشنوم ، ولی آرزو دارم که غم برای همیشه تو زندگیت بمیره و چیزی نباشه تو دنیا که دل کوچیکت بگیره.

فدات بشم .


مررررسی مهربون.
آوا مامان رادین
17 آبان 91 10:16
الیسای عزیزم مثل همیشه اثرگذار و زیبا.
میشه خواهش کنم با این حس زیبات برای پدرم دعا کنی عزیزم. شاید که خدا این حس زیبای شما را بیشتر دوست بدارد که این چنین زیبا با او سخن میگویی و شاکر ذره ذره نعمتهایش هستی. بدجوری محتاج دعای خالصانه هستیم. ظاهرا که ما روسیاهیم به درگاهش.


آوا دوست خوب ندیده ام : تمام بدنم یخ کرد ... انشاءالله عافیت در راه است ... من بی آبروتر از هر آنچه ام که در ذهن داری اماجایی خواندم که ,خداوند به حضرت موسی فرمود:

بازبانی که گناه نکرده ای مرا بخوان تا اجابتت کنم.
موسی عرض کرد:پروردگار من، کدام زبان است که گناه نکرده؟
فرمود:تو با زبان دیگران گناه نکرده ای، بگو برایت دعا کنند.

دعایت می کنم. تو با زبان من گناه نکرده ای...

بسیار دل نگران شدم ... خبرهای خوشت را به من هم برسان .
زهرا (✿◠‿◠)
18 آبان 91 15:59





زهرا (✿◠‿◠)
19 آبان 91 19:19
ببخشید اون وخ اگه یکی دلش واسه دیدن محمد صادق خوشگلش تنگ شده باشه!و از مامان نازنینش در خواست یه عکس! فقط یه عکس بکنه!
فک می کنی مامانش چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


قول می دونم تو پست بعدی ... مهربونم دوست دارم عزیزم .
آشنا
20 آبان 91 14:03
سلام مامان محمدصادق.
از اشناییتون خوشحالم.
محمدصادق ما هم ۱۸ روزشه!!
دارم لحظه شماری می کنم برای گذشتن این روزهای درد دار اما می دونم که هم دلم برای این کوچولویی هاش تنگ می شه هم می دونم که بعدا هم سختی های دیگه ای تو راهه.
برامون دعا کنید.
ممنونم از راهنماییتون


منم خوشحال شدم بخصوص اینکه دوباره هم اسم پسرم رو پیدا کردم ... در پناه خدا شاد و خرم ... عزیزم این روزها هم می گذره .
مامان آراز
21 آبان 91 9:41
خیلی قشنگه الی جون


مرسی .
سعیده
22 آبان 91 9:18
آهنگ خیلی قشنگیه..........موافقم........و چقدر دعای خوب توش داره..........به امید اینکه اشک توی چشم هیچ بچه ای نلغزه...........دلش به هیچ دلیلی نلزه.........دنیاشون همیشه مثل رویاها باشه..........و هیچ وقت دلش نگیره


آمیــن مهربان مادر .
هيوا
22 آبان 91 14:02
مثل هميشه خوب و زيبا




لطف داری ... متشکرم .