محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

تولد یک رویا

نوروز 92...

1392/1/7 2:39
نویسنده : مامانی
931 بازدید
اشتراک گذاری

٩٢، سال اولین طعم بیست و هشت سالگی ام ، سال دو ساله شدن محمدصادقم ، سال خوشی و سلامتی ،سال  برکت و خیر ، سال  شبهای پرستاره ، آسمانهای آفتابی ، سال خاطرات یادماندنی ، لحظه های عاشقی ، سال روزهای پر عافیت ، سال  زیبایی و آرامش (برای همه مان انشاالله) ...

سلام . خوش آمدی !

تو را چشم  در راه بودیم ، روزهای اسفند پاری را به شوق شکوفه های تو دویدیم و روبیدیم و شستیم ؛ خواستیم نو شویم در محضر ورودت و در شبهای خستگی اش در خود بسی ایستادیم و نظر کردیم ، بر روزهایی که پشت سر گذاشتیم ، بر لحظه های تلخ و شیرینش، بر داشته هایمان ، بر همه آنچه که در این یک سال کسب کردیم که سهم ما از این دنیا تنها در «چگونه بودن» و «چگونه رفتن» است. نه هنگام بودن، کسی از ما اذن گرفت و نه هنگام رفتن کسی معطل اجازه ماست. تمام تمایز ما، در همین «چگونه»هاست.

برای وجود محمدصادقی که معامله دنیا با یک تار مویش به چشم بهم زدنی است .

و آخرین شب چهارشنبه سال را با بلندی شراره های آتشش به امید سرخی و پرفروزی روزهای تو سرود شادی خواندیم و بر سر شعله هایش دست به آسمان بردیم و برای همه خواستیم ، خواستیم گرما و هرم نفسهای همه ی خانه های این گردون را .

و حال که آمده ای بار دیگر: خوش آمدی و خوش بنشینی بر خان هفت سین همگان .باشد که گرداننده زمین ، این پدید آورنده شب و روز ، در این گردش روزگار ، به یگانگی همین لحظه نو شدن ،احوال همه ما را به بهترین حال محول کند .

نوروز 92

و بر تو دردانه زیبایم سال نو ، روزگار نو مبارک ... لبخند همواره بدرقه راهت .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان یاسمن و محمد پارسا
7 فروردین 92 9:33
فدای این ناز پسر بشم من عزیزم امروز که اومدم اسمتون را تو لیست وبلاگها دیدم خیلی خوشحال شدم زودی اومدم خدا را شکر که حالتون خوبه از پاسخ کامنتها اینطور احساس کردم مشکلی داشتید امیدوارم تا حالا حل شده باشه انشالاه ارزو می کنم لحظه لحظه زندگیتون پر باشه از شادی و شادمانی دوستتون دارم خیلی زیاد


همین طور برای شماااا ... منم خیلی دوستتون دارم ... باور کن .برام عزیزید .
عمه زهرا
8 فروردین 92 23:57
سلام سال نو مبارک سال خوبی داشته باشید
من از شما دعوت میکنم به وبلاگمون سر بزنید خوش حال میشم
من شما رو لینک کردم اگه شما هم افتخار دادید منو بلینکید
اینم واسه محمد صادق عزیز



همچنین برای شما ...مفتخرم از آشناییتون .
صدف
12 فروردین 92 1:45
این بهار هم بر تو الیسای نازنینم و هم بر محمدصادق زیبا رو مبارک باشه ، انشالا همیشه تنتون سلامت ، دلتون شاد و لبتون پُرخنده .
در انتظار دیدنتون لحظه شماری میکنم .


صدف ما هم بی صبرانه منتظریم ... با آرزوی بهترین هاااا ... می بوسم روی ماه آرادت را .
مبینا گلی
17 فروردین 92 22:52
سلام عزیزم سال نو مبارک خوشحال میشم باهاتون در ارتباط باشم سال نو مبارکاز نوع نوشتنتون خییلی خوشم میادمن دوست زهرا جون مامان محمد صادقم
خوشحال میشم به ما سر بزنید


سال نو بر شما هم مبارک باد ... خوشحالم از آشناییتون ... حتمااااا با کمال افتخااااار .

همیشه شاد باشید .
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 16:33
سلام الیسای عزیزم
خوبین؟
سال نو مبارک!
واستون آرزوی سال خوب و دارم!



یار مهربونم سال نو بر شما هم مبارک ... منم سالی پر از خاطرات خوش براتون از خدا می خوام ... محمدصادقت رو ببوس .
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 16:35
ببین چقد محمد صادقم بزرگ شدههههههه
ماشالللللا
قوربونش برم!

دلم واست خیلی تنگ شده بود!

عید پیش امام رضا بودم!
به یادت بودم دوست خوبم!


امیدوارم که در مراحل زندگی یاری خدا پشت و پناهتون باشه ... خوش به سعادتون ... زیارت قبول ...ممنون که یاد ما هم بودی ...دعام کن زهراااا... محتاجم به دعای خیر .
فائزه مامان مهدیار
11 اردیبهشت 92 15:00
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید و امسالتون قشنگتر از سال قبل باشه
بوس بوس


بار دیگر بر شما هم مبارک ...
مامان آراز
13 اردیبهشت 92 23:30
سال نو مادر و پسر گلمبارک

شاد شاد شااااااااد باشید


نمی دونی چقدررر دلتنگت بودم ... خدارو شکر برای برگشتنت .
هدی مامان مبین
24 اردیبهشت 92 14:46
محمدصادق...این لباس..این لبخند..این نگاه...همه منو یاد روز جشن می اندازه...یاد تو..مادرت..یاد قرارمان
و دلتنگتون میشم...به قول مامان بدجووووووور
سبز باشید...عاشقانه


ما هم بدجوررررر دلتنگیم ... بدجوررررر .