محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

تولد یک رویا

وارونه ...

1392/1/27 12:33
نویسنده : مامانی
708 بازدید
اشتراک گذاری

بر دوچرخه ات که برعکس سوار میشوی با خودم می گویم کاش چرخ این فلک نیز  گاه وارونه می گشت.برای دیدن دنیا چشمانی به پاکی تو نیاز است ، اما باز هم می شود  آیا دنیا را مثل تو تماشا کرد ؟

یعنی آخر نمی دانم که تو دنیا را نگاه می کنی یا دنیا تو را .اما به گمانم این دنیاست که بر دنیای کودکی تو رشک می برد .

انسان در ذات نیازمند آفریده شده . نیازمند به اکسیژن ، نیازمند به آب ؛ نیازمند به تماشای خدا، نیازمند به...

زندگی سرشار از این نیازهاست و امروز ٍ روز مادرت ، آنقدر در این نیازهای دنیایی شناور مانده که دستش به هیچ مامن امنی نمی رسد.هر چه می زند به سراب میکوبد.

می دانی محمدصادق دلم یاغی شده . چیزی می خواهد ... از جنس خوب آرامش ... به رنگ آب که بر سرم پهن شود ... با تو می شود ... برای تو می شوم .

چه بگویم مادر که اینجا جای گلایه است مگر ؟ برای ِکه ؟! برای تو ؟! تو که باید همه دنیایت سرود شادی باشد ؟!

نه !

اما بگذار این را اعتراف کنم زندگی را ما برای هم سخت کرده ایم، زندگی را ما برای چون "تو "هایی سخت خواهیم گرفت .

این فصل مجال خوبی است برای فراموشی سختی زمستان . دیدن تــــــو در میان شکوفه های بهاری در هجمه تمام روزمرگی ها برایم خط شروع است.باید مثل تو شوم باید با تو همراه تر بود .

چیزی به تولد دوسالگی ات نمانده ، باید این روزها برای تو سبـــز شوم .به شکرانه وجود نازنینت. کاااااش بشوم .

محمدصادق باید برای زیســـتن آرامـــش هم ذخیره کرد ... باور کن شیرین نبات .


بعدتر نوشت : آرامش ات همیشه فـــول شارژ . به تو که فکر میکنم روحم تازه می شود . باتو من خوبم جان مادر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
27 فروردین 92 14:27
عزیم مثل همیشه زیبا بودم بسیار لذت بردم چقدر قشنگ احساساتتان را بیان می کنید محمد صادق عزیزمتولدت را عزیز دلم پیشاپیش تبریک می گم
مامانی عزیز ارزو می کنم سختیها و ناراحتیها از وجود نازنینتان به دور باشد


فقط می تونم بگم عزیزدلی .... میوه های زندگیت رو ببوس .
صدف
28 فروردین 92 16:07
از این قشنگتر هم مگه کسی میتونه درونش رو بیرون بریزه؟؟؟؟؟؟

"" با تو من خوبم جان مادر "" همیشه ، همه جا همین جملت یادت باشه همه چیز درست میشه

دلم برات تنگ شده ، برای پشت دست محمدصادق که روز جشن تا تونستم بوسیدمش


مهربون دوست منم تنهاااا دلخوش به دیدار بعدیم .انشاالله نصیبمان شود .
دلم برای تو و آآآیاااد خیلی تنگه ... محمدصادق هم همین طور ... شک ندارم .
زهرا مامان شنتیا
30 فروردین 92 21:48
دلم چیزی میخواهد از جنس خوب آرامش
آخ که گل میگی مثل همیشه
سلام گل من خوبی؟ محمد صادق نفسم خوبه؟ دلم براتون یه ذره شده ببوسش خوشگلمو مواظب خودتون باشین میبوسمتون


زهرااااا ... کجااااایی ؟منم دلتنگتمممم ... پیشمون بیااا .
زهرا(✿◠‿◠)
3 اردیبهشت 92 8:15
مامان آراز
13 اردیبهشت 92 23:33
تو همیشه خوبی

این روزگاره که حالمونو عوض میکنه

باید کمی هم شده شکستش بدیم


کاملا درست گفتی ... ممنونم.
شادی
22 اردیبهشت 92 14:33
الیسا و محمد صادق عزیزم ، زندگی آرام و بی دغدغه ای رو براتون آرزو میکنم .

چقدر این پستت روم تاثیر گذاشت .
چقدر خوب گفتی و بجا !


واقعااا ؟! یعنی خوب بود ؟! شک داشتم تو آپ کردنش ...
هدی مامان مبین
24 اردیبهشت 92 14:44
عزیز دلم...عزیز دلم..
تو با هر پست ات دل منو می لرزونی..اروزهای منو میگی...جانا سخن از زبان من میگویی ولی زیباتـــــر
محمدصادق...عزیزی..مثل مبین...


مبین تو هم برای من مثل محمدصادق می مونه ... باور کن .