محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

تولد یک رویا

2 سال تمام ...

1392/3/1 18:06
نویسنده : مامانی
848 بازدید
اشتراک گذاری

از این روزها که گذشت، هیچ نوشته ی بلندی ندارم. یعنی اساساً هیچ فکر بلندی هم نبود.آمدم ده بار نوشتم برای روز تولدت ؛ به سطر سه و چهار نرسیده، ناتمام ماند ...!

تولد 2 سالگی

در برابرم یک قیچی بود و هفت رنگ وهفتاد هزار یاد خوش، که شاید برای تو تکرار مکررات باشد اما برای من احساسی است لطیف و بی مثال ،همیشه تازه و شاداب.با برش هر برگ خاطره ای در سرم پیچید... هزار آرزوی سبز .

می دانی به چه می خندیدم گاه گاهی ؟!
تولدت باشد و ما در خانه تو میهمان باشیم ...چه ضیافت با شکوهی است ، نه؟! یعنی مادرت آن روزها را هم خواهد دید؟ اما چه باشم و چه نباشم حرف این روزها و آن روزهایم این است :عمرت به شادی دراز یکدانه ام .

من چه اندازه خوشبختم، خوشبختم که خدا مرا پرورش دهنده تو قرار داد که اگر «تو» نبودی، چقدر دنیا برایم بن بست بود.
 برای تمام لحظه هایی که ارزانی ام کردی سجده شکر...همیشه حافظش باش .

 
 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
1 خرداد 92 16:01

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را بهشت کردی

ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .
http://www.upload.kutini.com/2012/04/happy-birthday-1047.gif
تولدت مبارک عزیز دلم


فدای مهربونیت .
مامان بهادر
1 خرداد 92 16:59
مبارک باشه پسر گلم با ارزوی بهترین ها برای تو شیرین عسلم

الیسا جان چه حرف جالبی بود انشالله که باشی و تولد پسری رو تو خونه اش کنار زن و فرزنداش جشن بگیری الهی امییییین


انشالله سایه شمام مستدام باشه ...ببوس پسری رو .
مامان زینب
1 خرداد 92 17:10
زیباترین صدا طنین گریه نوزادی ست که چشم به دنیا می گشاید. تولدت مبارک گل پسر. الهی صد ساله شی


ممنون برای حضورتان .
صدف
2 خرداد 92 0:50
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی
محمدصادق دوست داشتنی تولدت مبارک

راستی الهی قربون خودت و این عکس قشنگت بشششششششششششم


خدا نکنه خاله جون .
سوسن(مامان پرنسس باران)
2 خرداد 92 17:45
2 سالگیت مبارک ، محمد صادق نازم.

قربون اون نگاه و چهره ی معصومت بشم من..
پاینده باشی و دنیا به کامت


ممنون خاله .
شیما
3 خرداد 92 4:52
گل پسر نازنین و دوست داشتنی الهی الهی الهی که همیشه خنده باشه رو لبای قشنگت و دل مامان و بابات شاد باشه از وجود با برکتت.معجزه زندگی تولدت مبارک عزیزم.



لطف دارید خاله جون .
زهرا _ مامان مریم گلی
3 خرداد 92 21:16
ای جووووووونم....جیگر عمه تولدت مبارککککک.....مث محمد صادق داداشم دوست داشتم و دارم....انشاا... که مامان گل و مهربونت همیشه شاد و سالم باشه و همینطور خودت....

نمیدونی الان چقد جوگیرم که عکستو دیدم...اصلا باورم نمیشه عسلی انقد بزرگ شده ماشاا... عمه قربونت برم بیا ببوسمت ببینم خوشمزه نمکی


چقدررررررر خوشحالمون کردی پیشمون اومدی ... کامنت های تو و زهراااا یه حال و هوای دیگه ام می کنه ... دوستتون دارم .
هاله
6 خرداد 92 1:43
چه نگاه معصوم و نافذی داره پسرت ماشالا خدا حفظش کنه براتون


و حافظ دریا باشه برای شما ... ممنون .
هدی مامان مبین
6 خرداد 92 19:12
بارانِ رحمت...محمدصادق...
تولد تو رنگین کمان را به ارمغان داشت...
تو زیباترین هدیه خدایی...تولدت مبارک دوساله ی شیرین
الیساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دلم خواست تولدی که میزبانش مبین باشد..در خانه ی خودش...
خدایا شکر برای این همه خوشبختی...


واقعا هم خواستنی است هدی ...دوساله ات را ببوس .
شادی
7 خرداد 92 16:05
وااااای !
الیسا دلم ضعف رفت برای روزی که قراره مهمان خانه ی محمد صادق ات باشی به مناسبت روز تولدش ...

یادت باشه اون روز از طرف من ببوسیش


چقدر خوبه که ما حال هم رو خوب می فهمیم .
چقدر خوبه که از جنس همیم ...

خدا رو هزاران مرتبه شکر بابت این فرشته های پاک .




واقعاااا خدا رو شکر ... ناز بهار را ببوس .
مامان ساره
8 خرداد 92 10:07
تولدت مبارك بزرگمرد كوچك...

ايشالا بمونين واسه هم...

اليسا فكر كن تولد دو سالگي پسر محمد صادقم رنگين كموني بگيرين


آآآآآی گفتی ساره جونم ؟؟؟!!!
مرسی برای حضورت .
زهرا(✿◠‿◠)
9 خرداد 92 18:24
قربونش برمممممممممممممممممممممممممممم
تولدت مبارک عزیز خاله....
ماشاللا چقد بزرگ شدی.....


میسی خاله جون ...
زهرا(✿◠‿◠)
9 خرداد 92 18:25
الیسای ماهم...
دوسال مادری ت مبارکــــــــــــــــــ


قربونت برم من .
مونایی
16 خرداد 92 2:52
نوشت ، این دو سال عشق بازی .
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 خرداد 92 3:13



عزیزی .
مامان آراز
19 خرداد 92 14:15
عزیز من گلِ من تولدت مبارک
1000ساله بشی گل پسرک

وای الیسا جون چه میشه یعنی بریم خونه پسرمون برا جشن تولدش؟

یا برا جشن تولد نو مون


آره والله ... چه شود !!!!
زهرا(✿◠‿◠)
30 خرداد 92 4:08
الیسا......
دلم واست تنگ شده....
کم پیدایی.....



منم دلتنگتونم ..... چه کنم روزگاره دیگه .... ببوس محمدصادق ات رو .
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 9:15



فدای مهربونیت .... فدای یاد کردنت از ما .... فرشته هات رو می بوسم .
رویاااااااااااا
3 تیر 92 1:56
تولدت مبارک عزیزخاله ...


ممنون خاله جووووونی .
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 تیر 92 18:12
عزیز دلم دلمون براتون تنگ شده نیستید کجایید پس


درگیر روزمرگی ام ...

برمیگردیم ولی بزودی .
منم دلتنگتونم ....دلتنگ همه دوستای بهتر از آب روانم .