محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

تولد یک رویا

بوسه ...

1390/10/11 10:04
نویسنده : مامانی
501 بازدید
اشتراک گذاری

نمی شود که اینهمه احساس بی پاسخ بماند ، می شود ؟!

آن هنگام که لبهای لطیف و کوچکت ناشیانه صورتم را لمس می کند من می گذارم به حساب یک بوسه کودکانه ... انگار که در بهشت خدایم ... بهشت یعنی مکان امن الهی ، یعنی تمامیت نعمت . من نعمت بارانم با داشتن تو ... و این می شود بازی بین من و تو برای دقایقی : " مامان بوس کنه ... محمدصادق بوس کنه " یکی من ... یکی تو ، ولی سهم من دو دنیا شادی...

و تو چه بی آلایش محبت نثار می کردی آن شب ... 10 دی ماه 1390 ...شده بودی ستاره مجلس!

برکه آرامشم : تو بی شک در میابی که چه جانی در تمام بوسه های مادر است....در نگاه مادر است ... در امیدها و نگرانی های مادر است ...تو تمام آرزوهای مادری !

خدایا حال که اینهمه زیبایی و شکوه را نثارم کردی ، اگر لایقم اگر نه ، اگر فرموشکارم اگر غافل ،بنده حقیر توام پس تا نفسم هست داده هایت را از من مگیر ... و این فرشته ای را که با خواستن تو قدم در دنیا گذاشته است همیشه سلامت بدار !

تا همــــــــــــــیــــــــــــــــشــــــــــــــــه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا مامان شنتیا
11 بهمن 90 8:23
واقعا این بچه ها با ارزشترین و قشنگترین نعمتی هستن که خدا بهمون داده ایشالا خودش نگهدارشون باشه محمد صادق گلم رو ببوس
هدی مامان مبین
30 بهمن 90 14:19
احسنت الیسای خوبم عالی بود امین برای دعای مادرانه ات