محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

تولد یک رویا

بوی عیدی ، بوی تو ...

1391/1/19 12:25
نویسنده : مامانی
901 بازدید
اشتراک گذاری

بدرقه 90 ،لحظات تحویل سال ،جمع پاک عزیزان و تو در آغوش من ...

 لحظات پر استرس 90، لحظاتی که هیچ نمی دانم به کدام تعلق دارم به نود یا که به 91 ، لحظات استقبال از سالی نو ، روزی نو ، چقدر فکر در سرم هست ... از کجایش بگویم از 365 روزی که گذشت که به شکرش خیر گذشت ...

از تحویلش که تو را در خود داشتم، از آن روزهای سنگین شده اردیبهشتش، از آنهمه هیاهو برای تهیه لوازم و اسباب آمدنت ، از بوی نابی که نیامده از اتاقت به مشامم می رسید ، از زیباترین و ماندگارترین روز زندگیم 22 اردیبهشت 90 و فشردنت در آغوش ...آآآآخ  محمدصادقم چرا هنوز در آن روز ماتم ؟!

از روزهای شیرین و سخت ابتدایی مادری ام ، از آنهمه دگرگونی هایی که با آمدنت ذهن مرا قلقلک می کرد و من وَه مانده بودم از توانایی مافوق تصور در مورد خودم برای تمام شب زنده داریها وهمه خستگی هایش و باز لبخند از حضورت ! از تمام بالندگی هرروز و هرروز تو ، از ...

 نود، چه سال خوشی بودی ... چقدر روزهایت تند رفت ... که هر سال این موقع بیشتر از قبل می فهمم که فرصت زیستن به بلندای اینهمه آرزوهای دور و دراز نیست ... نود، ترا خدا به همراه… دوست داشتمت… سال ِ خوب ِ من… سال عطای محمدصادقم… سالی که لطف خدا امان ما شد… سالی که خداوند ازآنچه می گویند برکت زندگی است سیرابمان کرد ... و تواکنون در آستانه 11 ماهگی هستی !

تپش های قلب بیقرار من ، شوق بودن درکنار تو، گرمای تنت،آرامش نگاه پدر ، دعاهای مادر ، گرمای حضور بابا افشین ، عمق نگاه دایی علیرضا و خاله که بعد تحویل حتما و حتما اول به اینجا یعنی خانه پدریش خواهد آمد ،پدرم! چراغ خانه امیدمان، همیشه با سلامتیتان روشن ، زمزمه دعای اول سال ، آخ می ترسم که امسال نتوانم چون هر سال اشکی را که نمی دانم از سرچیست در چشمانم نگه دارم ، راستی چرا حالم اینگونه می شود ، هر سال و هر سال این داستان تکراری تحویلش شده ! ولی این حال را همیشه دوست می دارم ...

در دلم غوغاست ... دلم چقدر رقیق شده ، همه چیز را برای همه می خواهم ... صحت ، سلامت ، برکت ، آرامش ، فرزند ... دلم نمی خواهد نگاهی نگران باشد بی انتظار پاسخ ... خدایا دوست داشتنت را بازهم دریغمان نکن ! 

و تحویل سال ... مبارک است بر تو ای شیرین ترین شهدم ! خواستم سالی خوش ، سری سبز و روزگاری بکام ... و خاص برای خود خواستم که سال بعد هم دست در دست تو ، نگاه به نگاه تمام عزیزانم به استقبال بهار، بر سر هفت سین بنشینم ... راستی 91 خوش آمدی ...بفرما و از زیبایی هایت مستمان کن !

نوروزت مبارک ... ای نوترین احساس دنیایم ! دنیایت همیشه بهار ، بهارت همیشه  زیبا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

زهرا مامان شنتیا
19 فروردین 91 13:01
الیسا تو فوق العاده ای نوشته هات منو بد جوری احساساتی میکنه بغض کردم

قلمت حرف نداره محمد صادق گلم رو ببوس دوستون دارم ماچ ماچ


زهرا نه به خاطر این حرفی که زدی همیشه بهت گفتم نمی دونم چرا ولی ندیده خیلی دوستت دارم و برام خیلی عزیزی!
مامان نفس
19 فروردین 91 17:11
الیسااااااااا دوستت دارم خیلییییییییییی...مدیون خوبی های بی شمارتم خیلییییییییییی گلی عزیزم ببوس گلمونو بازم خیلییییییییییییییییییی


هههههههه .... منم خیییییییییییلی خیییییییییلی دوست دارم !
لادن
20 فروردین 91 10:22
وایییییییییییییییییی الیسا جونم فدا اون هم احساس زیبایی که داری آدم و به وجد میاره من و خیلی تحت تاثیر قرار دادی خوش بحال محمد صادق با چنین مادر نازنینی...........................الیساااااااااااااااااااااااااااااخیلی دوست دارم



لادن نازنینمی بخدا ... منتظر وبلاگ گلاره جونم هستم !
مامان سونیا
20 فروردین 91 10:32
____________
______________
_____________
____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________
_____________ __
_____________ __ __
_____________ ___ __
_____________ ___ ___
_____________ ___ ____
_______ ____ __ ____
______ __ __ __
______ ___ _____ ____
_______ ____ _
________ ___________
_________ _________
_________ __سلام___
________ ____آپم_____
_______ _____________
______ ______زود بیا_____
_____ _______منتظرم_____
_____ __________________
_____ ________________
______ _______________
_______ ____________
_________ ________
___________



چشم عزیزم .
شادي
20 فروردین 91 11:13
پاينده باشه اين پسر بهاري
سپیده
20 فروردین 91 12:17
الیسا خیلی قشنگ بود
خیلی خیلی قشنگ بود
نه خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود نوشتت
انشالله سال 91 سال فوق العاده ای برات باشه عزیزم
بوس


برای شما بیشتر ....سپیده چقدر تشویقم کردی ... داشتم ذوق مرگ می شدم مامان خوشگله !
الهام مامان دیبا
20 فروردین 91 12:18
الیسا جان چه خوب گفتی که حس تحویل سال همه مون بود...



الهام جون خیلی تحویل سال خوشی بود ... خدا تحویلِ سال مادری رو به همه بچشونه !
مونایی
20 فروردین 91 12:56
عالی بود ، مثل همیشه .
افسان
20 فروردین 91 15:16
ممنون گلم از اینکه سر زدی ممنون از لینکت منم لینکت کردم... عکسای گل پسرو که تو وبش بزار..
شیوا
20 فروردین 91 22:48
مثل همیشه

ببوس پسرک رو


و تو هم مثل همیشه عزیز ...
صدف
21 فروردین 91 0:00
الیسای عزیزم ، قلمت حرف نداره ، همه تعریف کردن و من هرچی بخوام بگم تکراریه . فقط میتونم بگم بی نظیره
الیسا جون همینجا برات نظر خصوصی میذارم ببین دریافت میکنی .بهم خبر بده


ممنون گلم .... بله دریافت کردم !
آوا
21 فروردین 91 9:13
خيلي تحت تأثير قرار گرفتم
زيبا مينويسي مامان زيبا كه مطمئنم اين مامان حتما زيباست زيبايي ذاتي و دروني كه اينچنين زيبا مي نويسي عزيزم.
هميشه شاد و سرمست باشي از بالندگي و شكوفايي گل قشنگت .


چوب کاری فرمودید ... خوشحالم کردید که به ما سر زدید ...
زهرا مامان شنتیا
21 فروردین 91 9:31
وای خاله قربون تیپش چشم ما روشن قند عسلی رو دیدیم نازمی محمد صادق گلم مامان خوبت رو ببوس
فرنوش
21 فروردین 91 13:45
اولین بهارت مبارک عزیزم
مامان محمدرهام
21 فروردین 91 16:36
عزیزم لباس زنبوری محمدرهام عزیزم رو مامانم دوخته که آموزشگاه خیاطی داره اینم شماره مامانم اگه دوست داشتی اطلاعات بیشتری کسب کنی09191245992.خانم نوین


خیلی خیلی لطف کردی .... حتما مزاحمشون می شم ...شاد باشید!
رويا
27 فروردین 91 12:18
چه ...مامان خوبي داري محمد صادق گلم...... عيدتم مبارك