محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

تولد یک رویا

رسم مسلمانی

1390/3/3 13:32
نویسنده : مامانی
447 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز به ساعت نرسیده که چشمهایت را به روی این دنیا گشوده ای ... دیگر از تپش های قلب خبری نیست ... چیزی که هست تنها چشیدن شیرینی لحظه های با توست ... حلاوت حس نخستین گرمای بدنت ....نخستین مکیدن از شیره جانم ...

هیچ چیز فراموش شدنی نیست از آن همه لحظه های ناب و الهی و عاشقانه ... لبخند هایش هرگز ....اشک های شوقش... و من باورم نیست که لیاقتت را داشته ام ... تو که پاکتر از برگ گلی...

مامان پری در آغوشت گرفته... در گوشت اذان و اقامه میگه  ... و من با لبخند نظاره گرم ....

پسرم مسلمان شدنت مبارک ...!!

امیدورام روزی با تمام بصیرت ، پذیرای شریعتت باشی ... و خدا را قسم به قداست صاحبان نامت: همیشه سالم، همیشه  سربلند ، آزاده و خوش نام و خوشبخت زندگی کنی...

دوستت دارم لبالب ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

جغله كوچولو
28 آذر 90 14:06
جغله: سلام بر شما وبلاگتون رو ديدم و مطالبش رو خيلي خوب هست ايشالا سلامت و موفق باشيد.. در ضمن باعث افتخارمه كه در ليست دوستان شما من هم باشم خوشحال ميشم به وبلاگ من هم تشريف بياريد... خدا نگهدارتون باشه http://jegheleh.niniweblog.com/