محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

تولد یک رویا

چهل روز بعد ....

1390/3/30 23:06
نویسنده : مامانی
426 بازدید
اشتراک گذاری

چهل روز است که قلبمان سرای ستاره بی نظیر رویاهایمان شده است ... چهل آفتاب...

 و چه احساس چهل هزار ساله عمیقی است بین نگاه من و تو...

تمام مراسم چهل روزگیت ... و من هنوز تبدارم از اینهمه نعمتی که بر وجودم نازل شده ... و هنوز خام و ناپخته مادری برای تو ... ولی مطمئن که مامان پری هست به مثال فرشته مددیار خدایی که در این نزدیکیست ... لای این شب بوها ...

چیزهایی را در حد خود حساسم یادگرفته ام ... از من پذیرا باش دلبرم .

اما این را خوب فهمیده ام که مادری یعنی همین لرزه های دل به هنگام گریه های تو ... خندیدن با خنده های تو ... دیدن از نگاه تو ... شب بیداریها پا به پای تو ... و خواستن فقط و فقط برای تو ...

و می دانم دیگر با تو نه به بوی خاک باران خورده نیازی هست نه به شمارش ستارگان .... من با تو غرق در آرامشم ...

محمد صادق من، گل همیشه بهارم : دلم در تو جا مانده است .......همین و بس !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زهره
28 آذر 90 13:38
سلام . روزی می آید که گل مامان چهل ساله و مردی برومند شده. دستانش را در دستانت بفشار و لحظه ها را دریاب