محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

تولد یک رویا

کاش ...

1391/2/31 9:22
نویسنده : مامانی
544 بازدید
اشتراک گذاری

نگاه که می کنم می بینم دیریست تمام روزهایم در تو خلاصه شده ... با تو می خندم، زودتر از تو بیماری را احساس می کنم ،با تو بهانه گیر می شوم ،با تو بزرگ ، با تو یکبار دیگر کودکی می کنم ، بعد از تو می خوابم و بسیار روزهایی که خیلی زودتر از تو بیدار می شوم چقدر تلخ است وداع از تو وقتی که چشمانت خواب را نوازش می کند ... چقدر شیرین است رفتن به راهی برای تو ... باور کن برای تو و برای فرداهای توست که امروز قدم بر می دارم ...

راستی هنوزم نمی دانم من برای آغوش تو بیتابم یا تو برای نوازش دستان من ؟!آخ محمدم که دلم برای موج ریز موهایت گرفت ...

محمدصادق مادر،شاخه نباتم،چقدر خوب وقتی که در ساعت همیشگی به خانه بر می گردم منتظر لبخند بی مثال توام...که اگر روزی دریغم کنی دلم می شکند درست مثل کودکیم !

چقدر خوب که از دیدن من شاد می شوی،نمی دانستم می توان روزی اسباب شادی یک فرشته هم شد! چه خوب ... می دانم من برای تو خیــــــــلی کمــم ولی خدای من گواه هست که من ، اندازه شکر داشتن تو را نتوانم بجا آورد،تو از تمام دنیاهای من بیشتری ... کااااااش این همیشه یادم بماند .

من دلم می خواهد بی دریغ تر محبتت کنم،نمی خواهم برایش دیواری باشد ولی باز هم می ترسم فرداهای روزگار به کارهای نکرده ام برای تو،افسوس بدرقه راهم باشد .کاش تا آخر دنیا می شد گفت : دوستت دارم دردانه ام!

شکوفه ام،امیدم،کودکیم،زندگیم کاش برایت روزی بهترین مادر دنیا باشم، کاش هیچ وقت زنجیر پایت نشوم،کاش همیشه بال پروازت باشم،کاش در تاریکی های ذهنت همیشه چراغ باشم ،همیشه نور ... هر چند شده کم سو!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مونایی
31 اردیبهشت 91 13:06
الیسااااااااااااااااااا ...

مو رو راست می کنی به تن آدم .


عزیزمی بخدا ....
سعیده
31 اردیبهشت 91 13:16
محمد صادق عزیزم قدر مامانت گلت رو بدون....ببین چقدر با احساس واست می نویسه......از ته قلبش


مهدیار هم باید قدر مامان هنرمندش رو بدونه ... دوستت دارم سعیده ...
هدی مامان سید یاسین
31 اردیبهشت 91 13:23
زیبا مینویسی زیبا!!!!!!!!!!!!!!!


ممنون!
زهرا مامان شنتیا
31 اردیبهشت 91 14:26
شک نکن که واسه محمد صادق تو بهترین مادر دنیایی

دنیا به کام تو و محمد صادق گلم و همسرت باشه هر لحظه

میبوسمت


زهرا می دونی چقدر برام عزیزی!!!!!
صدف
1 خرداد 91 1:09
مثل همیشه فقط میتونم بگم قلمت بی نظیره ، احساست بی نظیره ، مادریت هم بی نظیره


تو بی نظیری زیبا!
Maman talaee
1 خرداد 91 2:37
Che ziba
che ba ehsas
che shirin
che mamani neveshti
ma asheghe ghalam zadanatim


لطف داری عزیز دل !
سوسن(مامان پرنسس باران)
1 خرداد 91 11:14
lمحمد صادق نازنینم؛مامان بی نظیری داری.بهش افتخار کن.
آفرین الیسا..خیلی قشنگ نوشتی..بوس از لپ هر دوتون.



خیلی دوستت دارم بخدا ....همیشه بیادتم!
سولماز
1 خرداد 91 12:10
الیسا جون عالی مینویسی امیدوارم محمد صادق بزرک که شد اینارو بخونه وقدر مامان گلش و بدونه


مرسی گلم ...لطف داری دوست خوبم !
شادي
1 خرداد 91 17:28
اليسا وقتي ميخونمت ،حال ميكنم .حااااااااال...
خدا حافظ محمد صادقت باشه انشالله.


خدا بهار رو حفظ کنه ....
مامان محمد صادق
2 خرداد 91 8:54
لحظه ای که پستتو خوندم تموم آرزوم این بود که محمد صادقت همیشه سر بلندت کنه....

بی نظیری الیسا جونم....

بهشت زیر پات مبارکت باشه...


خدا میدونه چقدر بهت احساس نزدیکی می کنم ... نمی دونم دلیلیش تقارن اسم پسراست یا چیز دیگه ... ولی خیلی بیادتونم !
Maman talaee
2 خرداد 91 16:58
Upam bia azizam


چشم گلم ... مرسی که خبرم کردی ....مرسی!
هدی مامان مبین
3 خرداد 91 17:06
وای الیسا همش حرف دل بود...همش...
منم حس میکنم کمم برای مبین....
ایشالا خدا زنده نگه داره شیرین پسرت رو....ببوس روی ماهشو...خیلی دوسش دارم خیلی.....فدای محمدم...


خدا مبینت رو حافظ باشه!
Maman talaee
4 خرداد 91 3:55
Mer30 ke oomadi GOLAM


خواهش می کنم عزیزم !
شیوا
4 خرداد 91 13:00
مثل همیشه عالی....
محمد صادق رو خدا حفظ کنه زیر سایتون تا همیشه


ممنون
مامان مريم گلي
5 خرداد 91 17:24
سلام عزيزم شرمنده كه دير بهت سر زدم


اختیار دارید ... همین که یادمونی کافیه ...
مامان مريم گلي
5 خرداد 91 17:25
آخ كه آدم جون ميگيره با نوشته هات