محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

تولد یک رویا

13 ماه گذشت ...

1391/3/23 11:24
نویسنده : مامانی
645 بازدید
اشتراک گذاری

13ماهگی

لبخند تو اجازه زندگیست،صدای قــه قــهه اش طراوت خانه و در عجبم از خدایی که از هیچ می آفریند ...

راستی دلم در شمارش روزهاست،نه بمعنای سخت گذشتنش،برای استقبال از روزهایی خوشتر به فضلش.

نمی دانی چقدر دلم هوای صحبتت را دارد،کاش زودتر جریان گفتگوهامان دوطرفه شود.من بگویم ... تو بگویی!دلم می خواهد بیشتر به دنیای کودکانه و بعدتر به دنیای مردانه ات بیایم،دلم می خواهد بفهمم در آن سلولهای خاکستری چه می گذرد.

نمی دانم آن روزها باورهایم برایت چه طعمی است؟! ولی خوب می دانم سخنان تو برایم شهد روان است ...

دلم به شمارش روزهاست برای چشیدن مادری بیشتر،یقین دارم امروز به مادر یکماهه پارسال مادرترم و سالهای بعد...بی شک از ابتدای راه،دوست داشتنم به بیکرانه آسمانها بود ولی این بی اندازه ای است که هر روز عیارش بیشتر از پیش برایم عیان می شود ...

شروع ماه 14 بالندگیت همزمان با ظهور هشتمین دندان شد،شکرانه ها بسیار است،آنقدر زیاد که گاه در روزمرگیهای هر روز رنگ عادت می شود،رنگ هر روز،رنگ اینکه همیشه باید همینطور باشد.دریغ که یادمان می رود که یکی هست و هیچ نیست جز او ...

بی قید و شرط دوستت دارم نفس ام !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

سوسن(مامان پرنسس باران)
23 خرداد 91 12:58
هشتمین مروارید قشنگت مبارک نفس خاله الی جون واقعا راس گفتی...شکرانه ها دیگه داره به بی نهایت میرسه..
هدی مامان مبین
23 خرداد 91 14:28
هشت دندونی مبارک باشه لبخند زیبات...
الیسا....خیلی قشنگ گفتی..منم دلم اب شده برای گفتگو های دو نفره...مردانه..پسرانه...کودکانه...و مخاطب منه مادر....شکر برای همه چیز...
ببوس روی ماه محمدصادق خوشنامت رو


هدی چقدر دوستتون دارم .... مبین ات سلامت !
شیوا
23 خرداد 91 14:28
8 امین مرواریدت مبارک خوشگله...این مامان خسیست یه عکس از تو نمیذاره ما دلمون باز شه بابا....


شیوا جون متنش رو گذاشتم فردا هم عکسش رو میارم .... رهام رو ببوس !
مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 0:25
عسلمممممم

مبارکه ه ه!

الی جونی نمی دونی چقد شیرینه که بچه یآدم به حرف بیاد و قشنگتر اینکه جمله بگه ..... اونم کج و کوله!!!

ان شاللا که زودتر به این حس قشنگ برسی!

ما منتظر عکسیما!!!
دلمونو آب کردی!!!

حالا بیا پیش من ببین چقد عکس گذاشتم!!!

نظرت واسم مهمه!


عکس برای این متن در نظر دارم می ذارم بزودی ...
صدف
24 خرداد 91 15:27
محمدصادق عزیزم مبارک باشه هشتمین مروارید درخشانت . الیسا جون منم میخواستم بابت عکس ازت گله کنم . دلم براش یه ذره شده .


گذاشتم بخدا .... یادم می رفت بیارم ...!
شادي
25 خرداد 91 1:53
اخ... دلم رو اب كردي دختر! يعني مياد اون روز؟؟
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 2:27
محمد صادق گلم و الیسای مهربونم مبارک باشه 13 ماهگی و مروارید قشنگ دردونت.خیلی ماهی الهی همیشه ساییه مهربونت رو سر گل پسرت باشه.آمین
Maman talaee
25 خرداد 91 3:26
mobarake azize delam Asheghanehat hamishe sabz
مامان مريم گلي
25 خرداد 91 22:43
14 ماهگي گل پسري مبارك عزيزم
مامان مريم گلي
25 خرداد 91 22:44
مرواريد جديدشم مباركا باشه شادو سر بلند باشيد بووووووووووووووووووووووووووووووووس
هدی مامان مبین
27 خرداد 91 8:34
ای جونم...چقدر زرد برازنده اته.....ماشاالله
مردی شدی شیرین پسر
نگاه نافذت روکجا دوختی؟؟
محجوب کوچک دوستت دارم.....


نظرات همیشه بهم انرزی می ده ...
سعیده
27 خرداد 91 8:45
الهی قربونت پسر گلم.......چقدر بزرگ شدی خاله هزار ماشاالله.....همیشه شاد سالم و سر حال باشی عزیزم
صدف
27 خرداد 91 10:31
الهی من قربونت برم ، خدا جونم این پسملی چقدر خواستنیه ، عزیز دلم لبها و چونش رو ببینین خدا چقدر قشنگه . خدایا خودت حافظش باش همیشه، همه جا، همه وقت


تو مهربونی .... خدا پسر نازت رو حفظ کنه !
الي
27 خرداد 91 11:20
مرد كوچك 14 ماهگيت مبارك عزيزم


ممنون گلم !
Maman talaee
27 خرداد 91 16:12
Ey joonam che axe khoshmeli gozashteh maman joon

khale fadaye jestaye ghashanget pesare nazam



عزیزمی بخدا ...لطف داری !
زهرا مامان شنتیا
28 خرداد 91 11:34
14ماهگیت مبارک نفس خاله

چقدر آقا شدی خاله فدای اون نگاه خوشگلت که از الان میشه مردونگی روتوش حس کرد مامانش اسپند فراموش نشه لبخنداتون مستدام عزیزای دلم


زهرا دلم یه دل سیر حرف زدن می خواد باهات ....
مونایی
29 خرداد 91 1:57
فالله و خیر حافظا و هو الرحم و الراحمین .

محمد صادق ؛
مادرت خیلی قدر داره ها ، قدر بدونی هاا خاله .


مونا دلم برات خیلی تنگ شده ...دوستت دارم !
آوا مامان رادين
30 خرداد 91 14:26
مامان اليسا جون پيشرفتهاي گلت مبارك باشه عزيزم.
چقدر نگاه نافذي داره اين گل زيبا.
فكر كنم چشماش به مامانش رفته چون اين چشمها نشانه نگاهي عميق و ديدي قشنگ تر به زندگيست . مثل نوشته هاي مامان.


شرمنده میکنی ... امیدوارم همین طور که گفتی باشه عزیز دل !
مامان محمد صادق(زهرا)
31 خرداد 91 13:38
عزیزم آپ کردم...... تونستی بیا..... جواب نظر سنجیه!!!
افسان..
31 خرداد 91 17:08
میشماریم لحظه ها را تا رسیدن اولین لحظه ناب گفتگوی دونفره...بین کودک و مادر عاشقش...


آخ گفتی افسان...
مریناز (مامان نیکا)
1 تیر 91 8:18
عزیزم خیلی آقا شدی ، میبوسمت و برات سلامتی و شادی آرزو دارم.

مامان مهربونت رو هم میبوسم که به زیبایی هر چه تمام تر مینویسه از لحظه های شاد با تو بودن .


مرینااااااااز دلم گرمه به اومدنت ...خیلی دلم برات تنگه ... خیلی ...
مهین
1 تیر 91 15:53
سلام مامان مهربون
ماشالله به گل پسرت.خیلی ملوسه
خدا حفظش کنه.
با افتخار لینکتون کردم تا بیشتر روی ماه این فرشته رو ببینم


اختیار دارید ...
Maman talaee
4 تیر 91 15:02
Mer30 eftekhar dadin be parmin sar zadid




باعث مباهاتمه ....
مامان مريم گلي
4 تیر 91 21:35
اول اينكه شرمنده خيلي شرمنده كه ما خيلي دير بهتون سر ميزنيم
تورو خدا مارو نزنين


همین که هستید دلمون خوشه ...
مامان مريم گلي
4 تیر 91 21:36
دوما 14 ماهگي گل پسر خيلي مباركا باشه
مامان مريم گلي
4 تیر 91 21:37
سوما هشتمين مرواريدش مبارك تررررررر
خيلي خوشحالم
كه مادرانه هات بيشتر شده انشالله بزودي شاهد گفتگوهاي دو طرفه باشيم


ممنون ...
مامان مريم گلي
4 تیر 91 21:38
ببخشيد فراموش كردم بگم
عكسش خيلي قشنگه هزار ماشالله يه اسپند براش دود كن
بخورمت جيگر طلا


خدا مریمت رو نگهدار باشه عزیز دل ...
شیوا مامان پرهام
17 تیر 91 13:54
عزیزم خدا نگه داره گل پسرت رو ماشالله خیلی آقاس


مرررسی!
شیما
23 مرداد 91 10:46
سلام عزیز دلم دیر اومدم ولی اومدم سایتم این هفته آماده است انشاله و آدرسشو میذارم..ببخشید که دیر شد.بوووووووووووووووووس فراوان برای گل پسر و مامان گلش........


خوشحالم که اومدی ...خیلی !