محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

تولد یک رویا

جشن ...

1390/5/7 23:41
نویسنده : مامانی
465 بازدید
اشتراک گذاری

پس از روزها انتظار و تدارکات فراوان روز موعود رسید .... پنج شنبه ،6 مرداد 1390 .... و تو ای آرام جانم دقیقا 2 ماه و 15 روزه ای...

با تو که راهی جشن عروسی خاله نکیسا هستیم چقدرکاملتریم ...چقدر ...

و چه از عشق به تو لبریز می شوم ، وقتی که چشمان پرسشگرت نگاهم می کنند زیر این رنگ و لعاب ....وقتی که نگاه از نگاهم نمی گیری ... وقتی که چشمانت می درخشد زیر بار جمله ای که نمی دانم چیست ؟!

تمام حواسم در طول جشن به توست  ...هنگامی که غرق شادی دیدن خاله نکیسا در لباس خوشبختی در کنار عمو امیرعباس هستم در تجسم جشن دامادی توام ...برایت چه شکوهی برپا کرده ام ...

بیا تو برایشان دعا کن ... تو که فرشته تمام پاکیهایی ... بگو که من آمین بگویم بعد تو ...

بگو عزیزکم  : برایتان از طلا تختی ، مسیری رو به خوشبختی ، برایتان عمر نوحی را ، حیاتی مملو از خوبی ، برایتان شاد بودن را ، زغمها آزاد بودن را دعا کردم .... و من : "آمین ای خدای بزرگ کوچولوی من "

و سرشار از احساس رقیق با تو بودنم ... چه خوب که اولین حضور جشنت شد مراسم خاله، یکی از عزیزترین عزیزانمان ...

باشد که به پاکی پیمانی که بسته شد ، به قداست پیوند دو عشق، به صداقت خنده ها و گریه هایش ، به رافت و خلوص بدرقه پدر و مادر ، جشن دامادی دایی علیرضا را دست در دست تو با حضور  و صحت تمام عزیزانمان جشن بگیریم ...

دلبندم ... دیدن تو در لباس دامادی همراه با دعای خیر تمام عزیزان در آن شب باشکوه یکی از آرزوهای مادر است ...

 
" در آن لحظه گویمت چه دعایی کنمت ... باشد تا ... "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

جغله کوچولو
29 آذر 90 12:41
سلام خاله جون ممنون که به وبلاگم اومدین در قسمت پیوندهای وبلاگتون آدرس منو بنویسین من در لیست شما میام http://jegheleh.niniweblog.com/ خدا نگهدار
جغله کوچولو
1 دی 90 0:27
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
جغله کوچولو
3 دی 90 23:21
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...